گزارش کارآموزی نرم افزار

گزارش کارآموزی نرم افزار

گزارش کارآموزی نرم افزار

گزارش کارآموزی کاردانی پیوسته / گرایش نرم افزار

محل کارآموزی:اداره توزیع برق تهران
تعداد صفحات: 20
فرمت :ورد (قابل ویرایش)

پیشگفتار:
با توجه به نیاز کشوردرعصرحاضردر زمینه امور مربوط به کامپیوتر و سایر زمینه های دیگرآموزش نیروی متخصص برای پیشرفت و بهبود جامعه یکی از نیازهای ضروری در جامعه بشمار می رود و به همین علت واحد کارآموزی در تمام مقطع تحصیلی لازم است و کلیه دانشجویان موظف به گذراندن 2 واحد با توجه به مقطع تحصیلی هستند.

هدف اصلی و عمده وزارت علوم،تحقیقات،فناوریاز گذاشتن واحد کاراموزی برای دانشجویان این است که بتوانند با بازار کارآشنا بشوند و بتوانند با توجه به رشته ای که در آن تحصیل نموده اند نیاز جامعه را بشناسند و مقدمات اولیه برای کار کردن را فرا بگیرند و از آموخته های علمی استفاده بکنند و اشکالات خود را رفع نمایند.


تاریخچه احداث شرکت اداره برق
از دیرباز وظیفه توزیع نیروی برق در کشور تا سطح 63 کیلو ولت به عهده شرکتهای برق منطقه ای بوده و به تدریج مسوولیت ولتاژهای بالاتر هم به آن افزوده شد و پس از چندی وظیفه تولیدو انتقال نیز به این شرکتها محول گردید . که البته به مرور زمان مشکلاتی در عمل بروز نمود که برای مقابله با آنها در ستاد صنعت برق مطالعاتی صورت گرفت و با توجه به قانون برنامه اول توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی کشور و سیاست دولت جمهوری اسلامی ایران مبنی بر واگذاری کارهای خدماتی به بخش خصوصی فکر ایجاد شرکتهای مستقل و غیر دولتی که مسوولیت توزیع نیروی برق را عهده دار گردد ریشه گرفت و پس از فراهم کردن مقدمات کار و اخذ مجوزات لازم ، شرکتهای توزیع نیروی برق ایجاد گردید. ایجاد شرکتهای توزیع برق از اولین تجربه های اصلاح ساختار در بخش خدمات عمومی در کشور به شمار می رود که توانسته است راهگشای سایر بخشهای مشابه در این زمینه دانلود فایل

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.